Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sex blir svårt

Publicerad 2005-11-10 22:59:17 i Hälsa och ohälsa,

Om jag tänker lite närmare på Ebola-dräkten så kanske jag kan komma på fler problem.

Hur har man sex iklädd en Ebola-dräkt?

För Pyret träffar många människor i sitt arbete. Alltså kan han smitta mig med olika sjukdomar.
Jag kan nog inte komma på hur vi ska kunna ha sex om jag envisas med den skyddsutrustningen.
Snacka om effektivt preventivmedel!

Ok, jag får strunta i sex då.
Eller…?


Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2005-11-10 23:21:06

...kan man krypa ner i en xxxl båda två kanske?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-10 23:29:24

Jag får hälla sprit över honom först.
Desinficera lite. :)

Postat av: Mr.D

Publicerad 2005-11-10 23:29:32

Man borde få beställa en variant med typ en ventil på rätt ställe. Eller en lucka med ett gummimembran under för den som vill vara riktigt "safe"...men vad boring det skulle bli...

.D

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-11 10:49:46

Hmm ja sprit är han väl van vid... :-) :-( .. för sluta med sex verkar jätteknäppt .. och då har du ju inget att skriva om .. hmm för det var väl så att vi skulle skriva om sex?!?!?;-)
*kramis*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-11 19:38:48

Re Mr.D
Tråkigt men jävligt annorlunda.
Tror inte ens att Katerina Janouch har funderat på problemet i Expressen.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-11 19:41:52

Re MyyZz:
Spriten skulle han nog älska. :)
Ja, det är ju just det han gör. Först kommer spriten, sen jobbet och sen mer sprit och...

Ja, vi måste skriva om sex. Det har ju aftonbladet lovat.
Vi måste leverera.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela