Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Svettigt

Publicerad 2005-11-19 00:06:38 i Dagens,

Nu har jag svettats i en timme.
Nej, jag har inte haft svettigt, hett sex med Pyret. Jävla skit!

Jag har en eländig värk i ryggen som jag försöker bota med lagom doser av värktabletter och vila. Senaste dosen av painkillers hjälpte lite. Men hjälp vad jag svettas. Kan bero på att jag somnade på en fleecefilt också. Nja, det var nog medicinen.
Nu känns det lite bättre. Men jag ska inte utmana ödet och sitta för lång tid framför datorn. Återkommer till era kommentarer när jag piggnar till.

Kommentarer

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-19 00:31:00

Krya på dig!
Ta det försiktigt med bloggandet!

*kram*
/M

Postat av: Danne

Publicerad 2005-11-19 00:31:06

Då ska jag inte fråga om vad ditt ryggont beror på. *Ler*

Krya på ryggen i alla fal.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-21 02:43:08

Re MOCCA:
Tack!
Börjar bli bättre nu!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-21 02:45:07

Re Danne:
Jodå, du får gärna fråga!
Har inga hemligheter på bloggen. Nej, fy vad jag ljuger. :)
Blir väl långsamt bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela