Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

...and Jesus brought a casserole

Publicerad 2005-10-24 21:38:28 i Dagens,

Ja inte vet jag vad rubriken har med inlägget att göra. Jag bara gillar den. Från serien Dark Angel.

Jag gillar ju choklad. Vill gärna äta mycket choklad. Men det säger Fredrik Paulun att man inte ska göra. Om man vill behålla en bra vikt. Vara frisk och sund. Grönsaker och frukt ska det vara. Möjligen en liten bit äcklig mörk choklad. Urk och fy. Jag vill gärna göra som Paulun säger men tycker bättre om choklad än frukt.

Men jag äter Paulunbröd till frukost. Kanske kan räknas lite.

Nu kan vi få chokladmassage i vår lilla skönhetssalong en bit från där jag bor. Jag är skeptisk. Vilket jävla slöseri. Hälla choklad över sig. Kunde ju möjligen hälla choklad över mig själv och låta Pyret smaka lite. Nej, vad faan nu börjar jag igen. Ska inte blanda ihop Paulun med mina perversa böjelser.

Personligen skulle jag hellre vilja att skönhetssalongen gjorde brasilianska vaxningar än chokladmassage. Om nu undrar vad det har med varandra att göra så kan jag informera om att man gör vaxningar också på lilla skönhetssalongen. Inte brasilianska vaxningar dock. Nejdå, dom vill stå i choklad lukt hela dagen. Fegt!

Stackars Paulun! Nu har jag blandat ihop honom med chokladmassage och brasiliansk vaxning. Det kan han förresten ha. För han kommer inte till Sundsvall på sin föreläsnings turné. Vilket sätt.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-25 20:05:32

hehehe ... du e skön tjej :-) Alltid skönt med nåt uppiggande .-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela