Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Att kräkas eller inte kräkas

Publicerad 2005-10-08 20:37:32 i Sweets for my sweet,

Nu fick jag helgens fyllesamtal. Ojojoj vad kul det är. Om han åtminstone hade humor.
I normala fall har han det. Men lika snabbt som spriten rinner ner i halsen lika snabbt rinner humorn ut från hjärnan. Rakt ut genom öronen tror jag. Aggressiv och spydig.
Nu var jag snabb och stängde av telefonen. Men spydigheterna hinner etsa sig fast ändå.
För han vet precis hur han ska uttrycka sig för att det ska göra riktigt ont. Hur full han ändå är.

Inte illa jobbat. Drängfull klockan åtta på kvällen. Faan ta detta supande.
Jag blir så förbannad att jag tror jag kräks. Men det vore väl synd på en skön lördagskväll.
Jag gillar inte att spy. Urk.
Mer än verbalt. Nu har jag gjort min verbala spya så nu får det väl räcka.
Dags för något trevligare!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-09 02:11:52

*kram* jag ville bara säga .. jag vet hur det är .. och det är kommerintepånåttillräckligtbraord.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-09 02:19:34

Tack MyyZz!
Jag är fortfarande vaken för att jag är så förbannad.
Faan ta alkoholister!

Postat av: Lena

Publicerad 2005-10-09 18:37:40

Hoppas du hittade något bra för Dig!
kram

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-09 22:17:33

Re Lena:
Tack för kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela