Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bloggdepp

Publicerad 2005-10-11 23:30:54 i Hälsa och ohälsa,

Vi är deprimerade nu. Inte bara en vanlig banal depression. Ja, jag var ironisk när jag skrev ”banal”.

Här pratar vi om stora viktiga depressioner. Bloggare är deprimerade över bloggandet.
Det är stort. Själve Virtanen har skrivit om fenomenet och då är det stort.
Det måste ändå vara en lindrig form av depression. För det enda man behöver göra är ju att sluta blogga. Så är det problemet avhjälpt.


Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-12 07:51:41

Ååååååhhhh nä! Så enkelt är det inte vet du. Man måste gräva riktigt djupt i sin konstnärliga deprimerade själ och vaska fram guldkornen av *jag-vet-inte-vad-jag-ska-skriva-idag*
Sen skriver man det.
För det är när man INTE skriver som bloggdepressionen kommer och kniper en i rumpan så man inte får en sekunds ro! *fniss*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-12 12:03:56

Re Kimmi:
Nu förstår jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela