Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Deppa på bloggen

Publicerad 2005-10-11 23:49:47 i Hälsa och ohälsa,

Jag hoppas dock att deprimerade människor fortsätter att blogga.
Jag blir lycklig varje gång jag läser att någon gjort ett framsteg. När någon mår lite bättre. Gläds åt varje framsteg. Blir lika förtvivlad när någon av mina favoriter mår dåligt igen.

Det behöver inte vara krångligare än så.
I livet finns det mycket att vara deprimerad över.
Det finns också oändligt mycket att vara glad över.

Håll höstdepressionerna borta genom att blogga. Låt oss som läser hålla er lite under armarna när det krisar igen. För krisar gör det för dom flesta någon gång i livet.
Det är få människor som går genom hela livet utan att någon gång deppa ihop. Med eller utan bloggar. Men det är roligare att deppa på bloggen än i ensamheten. Eller…?

Kommentarer

Postat av: mrbullen

Publicerad 2005-11-01 02:29:47

Ja, vad ska man skriva? Kan ju alltid börja med det filosofiska frågorna...

Vad gör vi här?
Vad e meningen me livet?
Varför gör mamma så god löksås?
Varför kan vi inte bli ett par igen?

De va ju så bra. Faktiskt rent otroligt bra, jag har aldrig vart lyckligare. Men, de e ju sant förstås...e lycklig nu me, för att vi har våran omutliga vänskap kvar. Borde va lycklig över det iaf, MEN... varför e ja inte de då?

Vet inte riktigt va ja ska göra här. Kanske e de bäst att bryta helt. Men samtidigt vet ja att du behöver mig, nu mer än någonsin.
Så ja kommer va där med dig, de lovar ja..som ja alltid vart..du e min prinsessa. För evigt.

Skönt att kunna ha ett ställe å skriva av sig på lite...trots att de antagligen bara e rappakalja :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela