Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Frossar inte

Publicerad 2005-10-01 22:34:43 i Hälsa och ohälsa,

Jag är intresserad av hur människor mår. Det beror inte på något slags frossande i andra människors elände. Har frossat i mitt eget lilla elände i så många år att det räcker och blir över.

Jag vill faktiskt läsa allt om vilka mediciner människor käkar mot olika sjukdomar. När jag läser en blogg där någon skriver att dom har fått en ny medicin vill jag så gärna veta vilken den medicinen är att jag får behärska mig för att inte börja spamma personen ifråga.
Ibland frågar jag naturligtvis och får för det mesta svar.
Nu är det länge sedan jag själv åt några ”roliga” mediciner. Käkar några painkillers och sömntabletter ibland.
Ni kan vara helt lugna. Jag ska inte skicka ut någon frågelista på bloggen om vilka mediciner ni äter.
Men jag kommer nog att fråga. Hoppas att ni förstår lite bättre om varför jag ställer mina frågor.

Jag är bara genuint intresserad!


Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-10-01 22:47:10

Himmla tjusigt du fått till´et här!
Ang sjukdommar å det där, så kanske man inte vill skriva det öppet så här i en blogg! Jag hatar att skriva eller läsa om sånt. Däremot tycker jag det är intressant att du och andra tycker om det. Tur är väl det,, att ni finns menar jag!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 23:04:52

Re Rita:
Tack! Lite rött är aldrig fel!

Ja, jag går loss på sjukdomar. Och sex och...
Har ju fler intressen oxå.

Trodde att det skulle vara värre att skriva om sex. Men jag klarar att skriva om både mina sjukdomar och om mitt sexliv.

Postat av: Rita

Publicerad 2005-10-01 23:10:06

Yngste sonen har leukemi, å det gillar jag inte att skriva om!
Rött är ju det jag älskar, speciellt röda skor!
Hade jag kunnat det där med färger å grejer på min sida, så hade jag nog åxå fixat till det,, men jag kan inte,,fattar noll, nada.
Sexliv å sexliv,, om jag ändå hade nått att skriva om,,,,kommer ju en ung snygg sak nån gång emellanåt, men inget att skriva om här *gapskratt* då skulle nog damerna här kola av!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 23:16:27

Re Rita!
Nej en del saker håller man privat. Så är det bara!
Nära som har svåra sjukdomar vill man inte lämna ut.

Men skriv mer om ditt sexliv. Nu blev jag intresserad!
En ung sak! Ja jävlar. Jag håller mig till alldeles för gamla män.
Men det finns nog inte mycket som kan få mig att bli förvånad på det här området.
Go for it Rita!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-01 23:26:06

Gå igång på "fel" killar. Det är nog därför jag e så faschinerad av GW (inte på DET sättet, men han är intressant) Mikael Persbrandt (eller rättare sagt Gunvald Larsson) och sen Robban Aschberg! Hohohoooo.... Truliga bufflar som e slängda i käften ska de va!
Ett ps: //[email protected]// om du vill babbla vidare nå'n dag "oss 35-åriga f.d sjukvårdsanställda emellan". *asg*
Här kommer världens mest patetiska fråga; vilket stjärntecken är du? Jag är en hyffsat typisk kräfta.

Postat av: Rita

Publicerad 2005-10-01 23:31:33

Ja jäklar då svimmar du väl, han är jättesnygg o så är han otroligt förtjust i mej o min kropp,, ha ha, han är 28 år, det du!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 23:33:44

Re Kimmi:
Jag är jungfru! Vad annars?! :)
För övrigt kan jag inte så mycket om stjärntecken.
Upplys mig!

Håller med dig om "fel" killar! Dom är intressanta på nåt knepigt sätt.
Men erkänn att du är lite intresserad av GW. På just det sättet! Tihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela