Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-24 22:40:08

Du inspirerar mig till att ta med kameran ut och föreviga den kalla hösten.Kanske ska ta mig ner till parken och se om jag kan plåta nå'ra självdöa ankor...

Näää...nu ska jag vara snäll. Har tagit min Stilnoct och ska inte sitta här känner jag för tangenterna dansar i takt med tre's reklam på tv.

G'Nite

PS: Jag vill oxå ha våfflor!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-24 22:41:22

Jag har oxå vunnit en klänning som ngn av Idoldeltagarna har haft på sig i ngn delfinal. Merime? jag vet inte. Jag vann den i alla fall. kan den inbringa en slant på Tradera tro?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-24 22:48:47

Re Kimmi:
Godnatt tjejen!
Egentligen borde du ta en Stilnoct till och komma loss på allvar. Det gäller att hålla sig vaken bara istället för att låta tabletten verka.
Då kanske du skulle plåta några fina självdöa ankor som du kan visa imorgon.
Lägenheten skulle vara städad. Tvätten tvättad och...

Postat av: rita

Publicerad 2005-10-25 16:15:47

Otroligt vackert foto. Lägg dej ner i frosten och ge oss fler! *skrattar*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-25 20:07:15

tycker om dina bilder .. älskar bilder i bloggar :-)

Postat av: Ior

Publicerad 2005-10-25 20:40:51

Jättefin, kan se glittret ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela