Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kiefer Sutherland rules 24 hours

Publicerad 2005-10-23 22:51:47 i TV och DVD,

Däremot gillar jag serien 24. Mest av allt gillar jag naturligtvis Jack Bauer. Ja, jag vet att han inte finns i verkligheten. Kan nöja mig med Kiefer Sutherland.
Men jag vill nog faktiskt gärna ha en Jack Bauer mycket nära mig. I min ringhörna så att säga. För han levererar! Inget mesande och fegande där inte.

Fast om han nu fanns i verkligheten så skulle han förmodligen vara ute på uppdrag och rädda världen från ännu en ny kris. Jodå, den här säsongen är mycket politisk. Får blunda för det. För efter den 11 september är vi alla amerikaner osv. Vill man se amerikansk action så får man härda ut. Även om det blir lite svårt ibland.

Har naturligtvis redan sett hela serien på dvd så nu är jag mest sur på att det inte finns en ny säsong att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela