Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lat

Publicerad 2005-10-02 11:49:37 i Lite av varje,

Ligger förresten efter med allting. Inte bara med läsningen.
Tycker alltid att det är så grått ute när jag tittar ut genom sovrumsfönstret på morgonen.
Ja, idag är det grått ute men annars så beror det på att just det fönstret är oputsat. Undrar om jag ska göra ett ryck idag? Tar inte lång tid att putsa ett fönster. Blir så fint om jag byter gardiner också.

Men det är ju söndag.
I morgon är det måndag. Nästa dag är det…
Nej skärpning nu.  


Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-02 11:54:39

Här hemma är det Hunken som putsar fönster. Jag försöker se det praktiska i skitiga fönster. Kan jag inte se ut, kan ingen se in! Bra va? *skrattar*

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-02 12:26:42

Du har ju gjort om! Vad snyggt! Och jag ahde ju hur många inlägg som helst att läsa ikapp, bara för att jag lämnr datorn en kväll! ;) Jag måste ta tag i hela lägneheten, men det är ju rätt tråkigt och tar emot....men det ska gå...men putsa några fönster tänker jag i n t e göra, höststormarna har ju börjat och komemr vräka saltvatten på dom, så till våren kanske. Man behöver ju inte titta på det gråa tråkiag vädret ändå...

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-02 15:18:52

Är nog benägen om att hålla med kimmi70, om inte jag ser ut -ser ingen in! Snart börjar höstregnen att piska upp jord och lera på fönstren, sen är det vinter och då är det för kallt att putsa dem. Sen till våren kanske...

Ha en mysig söndag

/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-02 17:55:13

Kimmi och Mocca:
Bra synpunkt.
Nu har jag putsat mitt fönster så att jag kan se ut. Sen sätter jag upp en gardin som är mörkblå för att inte få för bra insyn. Logiskt va?
Nu irriterar jag mig över att det är så mörkt i rummet.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-02 17:57:08

Re Anna:
Ville ha lite färg!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-02 20:08:59

Du skulle aldrig tvättat fönstret helt enkelt *fniss*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-02 20:23:30

och i morgon är det.... den kan jag .. den är jag superduktig på .-) Jag har bestämt tisdag .. ska iofs inte tvätta fönster.. men iaf.

Jag tycker du har gjort jättefitn i din blogg ... funderar på att göra nåt annat jag oxo, fast än så länge passar den grå/svarta mig.
*kramis*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-03 00:27:51

Re MyyZz:
Lär dig av mig och dom andra som skrivit kommentarer. Tvätta aldrig fönster! Jag är lite sur fortfarande.
Men glada färger behöver vi ibland.
/D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela