Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lost på sex

Publicerad 2005-10-13 23:24:06 i Sweets for my sweet,

Tänkte vara lost hela helgen. Har fem avsnitt av serien som jag inte hunnit se. Trodde att jag skulle få en paus och titta på allt.
Men i helgen är det ju dags för sex igen. Eller…? Vi får väl se.
Pyret undrade varför jag har en hel väska i bilen med handduk, kläder, duschkräm. Ja, hela rubbet faktiskt.
Jag förklarade att jag tar bilen och åker iväg till nya promenadvägar och då måste jag ibland byta kläder efter svettiga promenader. Han såg fundersam ut.
Jag fortsatte babbla om att hunden ibland skiter på sig… Va, skriker han. Skiter hon i bilen? Nej, stammar jag men hon har ju lång päls där bak och ibland misslyckas det så…

Han verkade inte tro ett enda ord av vad jag berättade. Ändå var allt helt sant.
Konstigt att det ska vara så svårt att se trovärdig ut när jag pratar sanning. Hade väskan berott på mitt häftiga sexliv på olika hotellrum så hade jag förmodligen ljugit så att han trott vartenda ord jag sa.

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-13 23:58:55

*S* du är ju bara helt underbar!
/M

Postat av: tk

Publicerad 2005-10-14 00:00:45

titt ut! var här och tittade lite kommer tillbaka

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-14 00:10:46

Re Mocca:
Smickrare där!
Kom igen nu.
Få läsa lite om ditt spännande sexliv.:)
/D

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-14 00:11:41

Hej tk.
Kom tillbaka du!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-10-14 09:52:24

Har också en långhårig hund som skiter på sina byxben... så jag tror dig. När han hade dålig mage satte jag hårsnoddar i det mycket långa byxhåret på honom... såg larvigt ut med fungerade. Slapp dessa eviga duschningar dubbelvikt i en trång dusch.

Det enda jag undrar är hur du duschar efter promenadvägen eller i skogen...

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-14 16:22:20

Re Nina på Johangården:
Bra tips med hårsnoddarna.

Återkommer om mina duschar i skogen. :)

Postat av: noashine

Publicerad 2005-10-26 21:54:34

=) Känner igen de där me långhårig hund... not najs!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela