Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Moddar och mord

Publicerad 2005-10-17 22:16:32 i Dagens,

Tänkte inte skriva så mycket om politik i denna blogg. Det gör jag i min andra blogg som har adressen… Nej, den är hemlig.

En sak ska jag berätta här ändå. Tänker inte rösta på Moderaterna. Eller moddarna som dom så gulligt kallas nu.

Vill någon veta vad jag ska rösta på? Nej, jag tänkte väl det.

Nu ska jag återgå till att skriva om… Mord kanske. Böcker som handlar om mord förstås. Jag tänker inte mörda någon.

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-10-17 22:29:42

Nä, vem vill rösta på moderaterna? Inte då jag iallafall...

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-17 22:39:10

Re Humlan:
Det var då för väl!
Ibland tror jag att alla blivit moderat kramare.

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-17 23:04:18

"Moddarna"? *haha* Gulligt...

Nä, inte får de min röst heller int. Men f-n vet vem som får den. :-/
Får jag rösta på dig? =)

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-18 01:57:27

Om moderaterna (borgarna) vinner valet -ser jag inget annat val än att ta till flykten och byta land! DU måste ställa upp i valet! Det är bara att bombardera Sverige med ditt inlägg: Fega Fredrik! Då har du valsegern som i en liten ask!

(kultfakta: det var de inlägget som fick mig att på allvar börja läsa din blogg)
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-18 23:37:41

Re Mocca:
Det var kul att veta dina kultfakta! :)
Snart kommer väl moddarna igång ordentligt inför valet. Då kommer jag inte att kunna hålla mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela