Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mode eller porr

Publicerad 2005-10-07 20:10:18 i Dagens,

Nu är det dags att sexa till sig. Hela köret! Här ska inget krut sparas.
Hann med en snabb brasiliansk igår så det slipper jag.

Jag förstår faktiskt inte vad några tjejer och killar har emot modebloggar. Det är hur kul som helst. Jag gillar kvällstidningar också. Läser träningstidningar som den värsta fanatiker. Kan ägna timmar åt tv serier som är så sjuka att jag verkligen funderar på hur det står till i huvudet på mig själv. För att inte tala om alla deckare som handlar om mord, mord och åter mord. Jag älskar deckare!
Skulle inte vara roligt att se mig visa dagens outfit. Jag ser lika trist ut jämt. Men om jag inte hade läst modebloggarna skulle jag inte ha en aning om vad jag går miste om.

Allvarligt talat så tycker jag att tjejerna ska fortsätta skriva modebloggar så länge dom vill.
Hur länge har vi inte sett killars intressen breda ut sig överallt? Vem gnäller över alla tidningar som handlar om bilar, segling, golf, flugfiske eller vad det nu kan handla om. För att inte tala om alla skriverier om sport som nästan är på gränsen till flåsande het porr.

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-08 00:02:52

Jag tror säkert att du har en bra "outfit" men jag läser hellre din blogg, en modebloggar :)
/M

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-08 08:59:36

wow! Ny design. Jag har varit borta ur bloggsvängen alltför länge ha ha

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-08 17:31:54

snabb brasiliansk.....aj!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-08 20:41:55

Re Mocca:
OK då!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-08 20:45:26

Re Mandalaya:
Enda sättet att göra en brasiliansk är väl att göra det snabbt.
Annars blir det för jävla outhärdligt. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-08 20:52:14

Re Anna:
Dags att bekänna färg!
Bra att du är tillbaka. Inte försvinna så där. Ajaj! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela