Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Nöjd?

Publicerad 2005-10-13 22:10:57 i Träning,

Nu har jag tränat, är nyduschad och känner mig mycket nöjd.

Nej, nu börjar jag ljuga på bloggen också.

Jag har inte tränat. På eftermiddagen började jag få ont i magen. Jag lovar, jag hade verkligen ont i magen. Somnade som vanligt och vaknade precis när passet skulle börja. Hade fortfarande ont i magen. Tyckte riktigt synd om mig själv ända tills grannen kom med nybakade små bakelser. Eller vad det nu var för något. Gott var det. Åt två stycken och mådde genast bättre. Efter att ha käkat lite godis och tittat på Medium så känner jag mig ännu bättre.
Ny dag imorgon och då ska jag träna. Inte. Nej, jag struntar nog i det imorgon också. Men på måndag. Då…

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-13 22:29:43

Jaja, kom igen nu! På måndag vill jag se dig på gymmet! Inga ursäkter godtages....du klarar det, kan jag kan du!

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-10-13 22:45:42

Va fint det lät det där i början. Tror jag också ska ljuga lite på min sida. Man kanske blir superintressant då ;-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-13 22:59:07

Re Anna:
Egentligen är det inte så farligt. Ännu.
Min sommargranne är på besök.
Eftersom det är helvetes kallt i hennes stuga så bor hon hos oss. Jag vill gärna vara lite social IRL också.
På måndag träffar jag min pt och sen blir det ett pass Body Combat igen.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-13 23:00:22

Re Humlan:
Klart man kan ljuga lite. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela