Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Stilnoct utan julmust

Publicerad 2005-10-28 18:59:31 i Dagens,

Förresten hade dom inte julmust på skitICA. Nu är det fullständig kris.
Dom hade inte ens Aftonbladet på skitICA. Nu missar jag EvaEmmas krönika. Nej det går ju inte. Jag får läsa den på internet. Men det är så trögt att läsa aftonbladet via internet.
Det är kanske lika bra att gå och lägga sig.
Ta några Stilnoct och få en jättelucka och vakna när det är måndag. Inatt fixade jag alla räkningar via postgirot utan att komma ihåg ett dugg av det. Men jag ser bevisen. Visst är det underbart. Jag avskyr verkligen att fixa räkningarna. Vilket evigt petande med siffror. Gick ju snabbare att skriva för hand. Nu gjorde jag allt utan att komma ihåg ett dugg.
I love Stilnoct.

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-28 20:27:27

Ska jag faxa över en klunk till dig?
Vågar väl knappt tala om att jag har 4 flaskor julmust köpta på SkitIca...
Här kommer ett försök till tröst:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/avd/0,4050,2577,00.html
Och ett till:
http://www.carlsberg.se/wbch3.exe?p=1001226

Sen är ju faktiskt Scarpetta på väg hörru!
Ha en underbar helg. Jag ska sitta här och svälla till omåttliga proportioner efter ett tokbesök på McD.

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-28 20:28:48

Å så hoppas jag att jag får mina förbaskade linser snart så jag ser allt du skriver, t.ex att du ska läsa krönikorna på Aftonbladet.se *suckar över mig själv*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-28 23:27:16

Re Kimmi:
Tryck in någon liter julmust i faxen och skicka omedelbart till mig.
Tack!

Postat av: Anonym

Publicerad 2005-11-21 20:33:10

buhu mjag vill ha en burk xanor nu ,inge must eller stilnox, får väl skylla mig själv som super i 5 dagar ,men ingen orkar må så här hujja, har dock nyss ätit 2 st 10 mg stilnox kanske förhoppnings vis lyckas sova en dag eller så..

Postat av: MajjaStar

Publicerad 2006-07-10 00:37:33

I love them tooooo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela