Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Storleken har betydelse

Publicerad 2005-10-06 19:54:37 i Dagens,

Nu gjorde jag det dummaste jag kan göra. Struntade i att äta. Gick och la mig och sov utan att ta någon smärtlindrande medicin. Struntade i att åka på någon träning. Resultatet blev att jag är stel som en bräda i hela kroppen. Har lika ont fortfarande. Är sur på mig själv för att jag inte bestämde mig.
Inte har jag så stor prestationsångest över min träning. Men det är ändå bättre att välja.
Antingen kura i sängen med rejäl dos smärtlindring eller också se till att komma iväg på träningen.
Finns det något mer jag kan gnälla över? Ska tänka efter lite.

Jo, texten på mina mail är fortfarande för liten när jag gör utskrifter. Idag blev den helt plötsligt lite större utan att jag gjort något. Men inte tillräckligt stor.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-06 20:40:53

Intressant fenomen det där, att man gör saker mot sitt bättre vetande. Undrar varför det är så?...Iofs så vet jag varför jag gör så ... eller nä... inte den bakomliggande orsaken.

Jaja, dumt är det iaf och illa gör man sig själv och det är inge bra alls.

Ta hand om dig vän.

*kramis*

Postat av: Alter ego

Publicerad 2005-10-06 22:28:34

Ja, du måste sköta om dig! Men, jag har nog missat en massa på din blogginfo, så ursäkta om jag frågar varför du har så ont i ryggen och måste äta smärtstillande? Har du skadat dig eller är det allmän ryggont? (frågan kommer från en som har haft varierande ryggproblem i 10 år nu)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-06 23:20:24

Re MyyZz:
Tack för det tjejen! :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-06 23:36:38

Re Alter ego:
Jag ska återkomma med en lista.
Ja, det blir ett långt inlägg om jag rabblar upp alla mina sjukdomar. :)
Är lite för trött nu.
Men jag ska försöka sköta om mig!
/D

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-06 23:48:35

Sköt om dig och se till att sova riktigt gott. Ingen Million Dollar Baby i natt, bara en god natts sömn!
/M

Postat av: Ior

Publicerad 2005-10-06 23:59:23

Jag hoppas verkligen att du får sova ordentligt. Sköt om dig! *Håller tummarna*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-07 00:15:00

Re Ior:
Tack snälla!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-07 19:48:25

Re Mocca:
Jag städade istället.
Knäpp! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela