Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack vecka 42

Publicerad 2005-10-18 23:17:47 i Lite av varje,

Veckans tjejsnack.

1. Vilken hårfärg har du?
Nu är det en blandning mellan koppar och guld. Med lite ljusare slingor.

2. Långt eller kort?
Kort för mig. Överhuvudtaget gillar jag kort hår på tjejer. För ca 10 år sedan hade jag riktigt långt hår. Har klippt mig och sparat ut håret flera gånger.

3. Lockigt eller rakt?
Rakt. Utom i nacken där en duktig frisör lyckades klippa fram fantastiska lockar. Nu har jag klippt mig så kort att lockarna är borta. Men dom var fina.

4. Naturligt eller preparerat?

Mitt hår är preparerat som bara den. Det måste ”förstöras” lite med blekta slingor annars blir det omöjligt att fixa. För det ska gå snabbt att bli fin i håret.

5. Är du nöjd med ditt hår just nu?
Nu när det är nyklippt är det perfekt. Med massor av nya slingor och alldeles nytonat i fin färg är jag mycket nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela