Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Träningen är strålande

Publicerad 2005-10-12 17:17:30 i Lite av varje,

Precis när jag skrev förra inlägget mailade min fystränare till mig. Nu ska vi träffas igen.
Ja, han gör sitt jobb. Mycket bra!

Han hade provat att ringa först. Det gick inte att komma fram till min mobil. Fast jag satt i köket med mobilen i fickan. Snälla Telia. Vad är det fråga om? Med min högstrålande telefon borde det inte vara något problem att komma fram till mig. Ah, där kanske jag kan hitta ett svepskäl för att byta ut telefonen. Men nu har jag ingen lust längre. Är hopplöst efter när det gäller nya modeller på mobiltelefoner. Måste uppdatera mig snarast. Vad är det som gäller nu?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-12 17:55:55

Ericsson w800i....med mp3 spelare i, den ska jag ha!!!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-12 22:55:19

Som Anna sa .. den e cool ... jag har modellen innan K750i från Sony Eriksson .. dunderkamera i bra ljus:-) Mp3 o radio .. o annat gojs som man ev kan tänkas behöva:-) Ja, det går att ringa med den oxo :-)

Tjing :-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-12 23:00:48

Anna och MyyZz:
Jaså det är den som räknas.
Försökte komma in på deras hemsida. Men det måste vara jordens mest långsamma hemsida.
T630 är världens sämsta telefon. Jag har hatat den sen första dagen jag ägde den. Alltså har jag hatat telefonen i drygt ett år nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela