Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Våldvila

Publicerad 2005-10-06 16:37:03 i Dagens,

Nu har jag ont igen och vill helst lägga mig ner och sova.
Att handla är verkligen skit! Uträtta ärenden. Stressa runt som en galning. Jag hatar det!
Sen kommer man hem med en massa mat som tar slut efter några dagar igen. Sen är det dags att börja om.
Om jag åtminstone hade fått shoppa kläder. Men trist mat. Nej!

Vill gärna ta en trippeldos av painkillers nu.
Tror att jag ska strunta i det. Får nöja mig med den vanliga dosen på kvällen.
Kanske ska våldvila lite först.
Sen åka till gymmet och delta i ett Body Combat pass. Få så mycket träningsvärk att jag inte känner någon annan värk.
För det är skillnad på värk och värk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela