Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vilar mig i form

Publicerad 2005-10-12 16:59:26 i Träning,

Jag känner mig extremt sugen på att åka till gymmet och träna idag. Knappast något världsproblem direkt men så är det. Ska försöka vila lite så värsta suget går över. Kan inte hitta något pass som jag vill gå på idag. Aerobics Basic kunde vara något för mig. Men det är en instruktör som jag avskyr som kör passet idag. Egentligen borde jag ge den lilla tanten en ny chans. Hon kanske hade en dålig dag förra gången jag hamnade på hennes pass. Att jag skulle ha några dåliga dagar på gymmet är ju helt otänkbart.
Det är imorgon jag ska känna mig så här sugen. För då kommer det ett kul Body Combat pass. Ett ”nostalgipass” med två instruktörer. ”Det bästa av det bästa” kallar dom det passet. Vill naturligtvis vara med på det bästa av det bästa.

Fler än två pass orkar jag inte nu. Det får räcka med det plus alla promenader som jag går med hunden. Blir för mycket annars.

Inte så dumt med en vecka där vi får bjuda in våra vänner till gymmet. Jag har faktiskt vänner IRL.
Men ingen gillar att träna. Det blir i alla fall nya människor på passen. Hoppas att många stannar kvar och tecknar medlemskap.
Det här gymmet är otroligt dåligt på att marknadsföra sig själva. Deras annonser får mig snarare att vilja ge upp träningen. Favorit hatobjektet nu är en bild på en limpa med ett skärp hårt åtdraget runtom.
Varför skulle en jävla limpa vilja få mig att gå och träna? Obegripligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela