Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Aggressiv träning

Publicerad 2005-09-26 20:20:25 i Träning,

Det blev Body Combat på gymmet! Passar perfekt för mig. Där gjorde jag mig av med några aggressioner. Behöver inte tänka på svåra stegkombinationer som ofta får mig att känna mig som 180 cm hög elefant. Ah, där överdrev jag lite. Så lång är jag ju inte.

Bara tjejer på passet. Undrar varför? Instruktören var en kille. Kan vara en förklaring.
Men jag gissar att fler tjejer behöver svettas bort lite ilska. För svettades gjorde vi. Inte var det mycket flams och skratt heller. Mest hårda och beslutsamma ansikten. Men vad faan, tjejer brukar fnissa så mycket att det här var en härlig motvikt.

Jag lovar att mina axlar var placerade där dom ska sitta. På den timmen passet pågick hade jag inga problem alls med att andas rätt. Jag kanske inte gillar yoga men jag gillar definitivt att slåss. På gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela