Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Avslappning

Publicerad 2005-09-07 03:20:16 i Sweets for my sweet,

Att slappna av och varva ner efter stressiga dagar är ganska svårt just nu. För mycket som ska ordnas på alldeles för kort tid. Att sex fungerar som avslappning har jag skrivit om förut. Men vem orkar ha sex morgon, middag och kväll? Det ska vara med rätt person också. Men när rätt person inte vill lika ofta som jag vill, vad gör man då? Ger upp kanske? Nej, det vill jag inte heller göra. Så då får jag väl fortsätta att krångla till livet ett tag till. Planera långsiktigt och ta dagen som den kommer på kort sikt?

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-07 19:10:08

Nej för fasiken,, ge aldrig upp!!*S*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-08 00:17:55

Äh, jag ger nog upp ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela