Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Belöning

Publicerad 2005-09-19 17:41:45 i Träning,

Träningskläderna blev också lite lyxiga. Jag är inte särskilt köpgalen och definitivt inte märkesfixerad men nu rullade pengarna iväg snabbt.
Gick till Stadium först för att hitta vettiga byxor att träna i. Fanns inget där som passade. Fortsatte till Team Sportia och där fanns allt jag ville ha. Byxor som passade perfekt. En liten huvtröja som är skön att ta på när jag fryser. Ja, sen fattades det bara en liten träningstopp. Men det fixade tjejen som jobbade där snabbt som bara den. Jag gillar duktiga försäljare så det var inte så mycket att fundera på sen.
Snabbt gick det. Kläderna är sköna.

Varför spenderar jag en massa pengar på kläder att träna i?
Måste nog få frossa lite i klädinköp ibland. Varje plagg som jag köpte idag kan användas oavsett hur det går med träningen på gymmet. Dom passar lika bra att mysa i hemma.

Sen hade jag lovat mig själv en belöning om jag gick ner i vikt och kom till min målvikt. Hade en lista med olika ”lyxprylar” som jag ville belöna mig med. Allt från smycken till kläder. Bara personliga saker och inte några nyttigheter.

Nu har jag uppnått min målvikt. Så nu belönar jag mig själv!   

Jag är värd det!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-20 07:14:18

Har du testat coren? Jag fick rejäl träningsvärk minsann (känns skönt) bodycombat kan jag verkligen rekommendera om man har agressioner att bli av med, fruktansvärt rolig träning!
Hoppas du känner dig snygg i dina nya träningskläder :) jag måste också shoppa nya snart, det är bra för min motivation ha ha

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-20 10:38:12

Re Anna:
Jag har en liten fobi för gruppträningspass. Går alltid åt fel håll på aerobics. Känner mig som en elefant i en porslinsbutik. Spinning fungerar för då sitter ju alla på sina cyklar. Fast jag vet inte... Lite trist?
Men nu är det dags att utmana sig själv. Ska testa olika pass och försöka lära mig att gå åt rätt håll.
Bort med fjantiga fobier. Dom flesta som tränar är ju helt inne i sin egen träning. Dom andra får väl tycka att jag är i vägen.
Funderar på att gå på core idag. Bodycombat blir nog en av mina favoriter.

Köp nya kläder! Jag känner mig otroligt motiverad :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela