Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Efter middag

Publicerad 2005-09-11 21:10:57 i Tankar,

Jag somnade efter middagen. Mitt i boken. Om seriemord. Vad jag kan ibland.

När jag läser meningen som inleder inlägget så tänker jag på en gång när jag kom med en ofrivillig invit till en före detta arbetskamrat.
Min arbetskamrat, F, kommer från Finland och var en rätt kul typ. Men ibland blev det några missförstånd pga av våra olika dialekter.
Vi arbetade tillsammans i ett projekt och skulle ha ett projektmöte senare på dagen, där alla inblandade skulle delta.
På morgonen kom F springande fram till mig och började full av entusiasm prata om något som vi skulle arbeta med.
Jag var lite stressad och sa till honom att ”det här låter bra, men vi kan ju prata om det på eftermiddan”. Han hörde inte riktigt vad jag sa utan stirrade helt paralyserad på mig och frågade tillslut ”vad menar du, vad då efter middan?” Jag såg lika förvirrad ut och fortsatte att babbla om eftermiddan innan jag fattade att han trodde att jag ville ha ett snack med honom efter nån jävla middag. Han var mycket gift. Med en trevlig kvinna. Och jag var singel.
Karlstackaren måste ha trott att jag tänkte våldta honom efter vår middag för han såg helt livrädd ut.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2005-09-11 21:29:35

LOL

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-09-11 21:51:32

Jag håller på med DaVincikoden :-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-11 22:12:58

Re Kimmi:
Kom aldrig igenom DaVincikoden.
Nu har jag gett upp :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-09-12 10:17:15

*ler lite* det var lite sött:-)

Mvh MyyZz som ofta är inne o trippar i din blogg ... :-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-12 11:53:52

Re MyyZz:
Fortsätt trippa!

Följer med spänning din historia om MrSex. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela