Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fack eller fuck

Publicerad 2005-09-06 17:13:46 i Tankar,

I dag är jag misstänksam mot damen från fackförbundet igen. Slut på Valium effekten!
Jag hann kontrollera några uppgifter som hon hade lämnat till mig. Inte stämde dom uppgifterna. Var inte ens i närheten.
Var så stressad igår så att jag behövde höra att allt kommer att ordna sig.
Men inte brukar saker ordna sig bara för att någon säger det. Det brukar bara bli värre och värre.

Om min magkänsla säger att något är fel så brukar det vara fel. För mig. Innerst inne kände jag nog det igår också.
Men mjäk på telefon kan vara förrädiskt. När man är trött och när hjärnan kokar över av stress.

På konferens är hon fortfarande, facktanten. Men stanna där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela