Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Facket ringer

Publicerad 2005-09-06 00:53:50 i Tankar,

Så ringer hon äntligen och är bara så genomtrevlig att all min ilska bara rinner av mig.
Hon ber om ursäkt för allt strul och är mycket vänlig.
Svarar lugnt på mina frågor. Ger tips och uppmuntran.
Är totalt professionell i sin yrkesroll.
Hon var inte på något sätt kletigt trevlig eller insmickrande. Utan just så bra som man är när man helt behärskar sin yrkesroll.

Det kändes som att få en hästdos av Valium. Jag blev helt lugn och avslappnad.

Vad faan hade jag hetsat upp mig för?

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-06 15:52:32

Är det inte märkligt det där,,, med rätt röst i andra ändan så blir det perfect, och med fel röst blir livet kaos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela