Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fitness

Publicerad 2005-09-29 23:12:40 i Träning,

Jag kan läsa om träning i stället. Har tre nummer av tidningen Magazine Fitness som är olästa.
Två nummer av tidningen Runner’s World som jag inte har läst.

Har jag skrivit att jag är en teoretiker? Att jag älskar att läsa om träning?

Men ett lyckat Body Combat pass är inte så dåligt det heller. Plus dagliga promenader med vovven. Det räcker bra för denna tredje seriösa träningsvecka.

Magazine Fitness är en kul tidning, men namnet…? Jag vet inte.



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-30 18:17:36

Jag läser med den, och jag kan säga att den upprepar sig h e l a tiden. Jag vet redan vad JLo tränar och inte äter, och den börjar bli tråkig....men du läser ju inte bara om träning, du tränar ju med!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-30 20:22:42

Re Anna:
Dom har verkligen fastnat i JLo:s rumpa. Ja!

Varierar också mycket beroende på vem som är chefredaktör. Den ryckte upp sig ett tag. Men nu har dom som sagt fastnat...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela