Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hälsporre - allt nytt

Publicerad 2005-09-15 23:39:09 i Hälsporre,

Hämtade mina nya formgjutna inläggssulor idag. Vilken skillnad det blev. Dom gamla var slitna. Dom var trasiga. Nog märks det att jag promenerar mycket. Har skavsår på fötterna ständigt nu. Det svider.

Nu svider det i plånboken istället.  Betalade 1300 kronor för sulorna. Det är 100 kronor mer än vad mina skor kostar. Ändå har jag valt en bra modell.

Tur att jag sparade så flitigt denna månad.

Har man problem med hälsporre så finns det inget val. Antingen får det kosta lite. Eller också får man ha ont hela tiden.
Jag har varit smärtfri i minst en månad nu. Utan att tejpat foten.
Vad det är underbart!
I morgon flyger jag fram på promenaden.

Kommentarer

Postat av: Silvia

Publicerad 2005-10-09 10:46:20

Vad mycket skrivs om hälsporre men ike någon address att ta vägen för hjälpmedel. Hälsningar. Silvia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela