Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag tränar på ursäkter

Publicerad 2005-09-15 23:19:35 i Träning,

Nu ska jag komma med fler ursäkter angående träning.

Har inte någon bra sportbag. Den jag köpte för ett år sedan är för stor! Den väger ett ton!
Är nära att slå ihjäl folk med den när jag kommer springande.
Väskan fanns i två storlekar. Modell stor och modell enormt stor. Ingen var rätt men jag var också desperat så jag valde modellen enormt stor. Den går att klämma in i skåpet. Med lite våld.
Det finns några hyfsat bra fack för både småprylar, stora prylar och blöt handduk. Jag vill också ha ordning i väskan. Jag förstår dina problem Galadriel!

Sen är det ju kläderna. Har inte råd att köpa några nya. Hur ska det gå? Tänk om jag har helt fel kläder?
Är knappast någon som bryr sig. Toleransen är ganska stor där jag tränar.
Jag letar bara ursäkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela