Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Min dator

Publicerad 2005-09-13 23:59:01 i Lite av varje,

Nu skulle jag sova men fastnade i en fråga om livets väsentligheter på landet. Faan vad folk bråkar ibland. Här där vi bor. Först river folk upp himmel och jord. Sen blir det tyst. Så börjar man om igen.
När jag ställer en försynt fråga om vad som hände skyller man på att datorn har kraschat.
Jag älskar den ursäkten.

Någon hamnar i tidsnöd. Missar några väsentligheter. Eller blir allmänt skogstokig.

Men det beror bara på att datorn har kraschat. Så nu vet ni.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2005-09-14 00:12:44

nu för tiden skyller man det mesta på datorn...

förr var det väl katten som fick för allt har jag hört talas om...

trist att man alltid ska skylla på nåt - är väl lika bra att säga som det är

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-14 00:25:08

Ja det har du rätt i.

Att skylla på katten...! Haha.
Men det gjorde man ju :)

Undrar om det blir gångbart igen?

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-09-14 12:25:20

Hallåååå .. det är ALLTID gångbart att skylla på katt/erna:-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-14 16:16:45

Re MyyZz:
Jamen dom är ju så söta!
Inte kan jag...

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela