Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Nära skjuter ingen hare

Publicerad 2005-09-14 15:55:35 i Träning,

Positivt med en nära döden upplevelse av det här slaget är

Att man går promenaderna jävligt fort. Tror nog att jag satte personligt rekord. Det ger fin träning för benen det.

Hjärtat fick arbeta ordentligt. Nu förebygger jag hjärt- kärlsjukdomar på ålderns höst.

Pulsen höjdes riktigt duktigt. Kan ta det lugnt resten av dagen med min träning.

Hunden fick springa fort. Bra för hennes kondition.

Såg en snygg man i skogen. Även om han hade gevär.

Jag överlevde. Ingen behöver planera min begravning i helgen.

Kan fira att jag överlevde. Med en stor bakelse imorgon. Det skulle jag och M1 göra ändå. Men nu har vi ännu en bra orsak.


Något negativt?

Jag glömde ju ta på mig pulsklockan före promenaden. Hade varit kul att se hur högt min puls steg just där i skogen. När skotten duggade tätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela