Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Personlig coach

Publicerad 2005-09-19 10:36:10 i Träning,

Jag ska träffa min fys tränare på gymmet idag.
Nu är det bråttom. Packa väskan.
Kanske hinner jag köpa ett par nya träningsbyxor om jag snabbar mig lite. Dom andra har jag använt så mycket hemma att byxorna mer liknar ett par säckiga mysbyxor.
Fast alla träningskläder är så dyra. Absurt dyra.
Jag vill egentligen inte köpa något mer. Nu ska det sparas igen.

Hunden får hänga med så kan vi ta en promenad på vägen hem.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-19 14:05:27

HM har superbra träningsbrallor för bara 198 kr *tipsa* om man inte är märkesfixerad alltså :)

Postat av: Angel

Publicerad 2005-09-19 14:30:28

Vill också ha en personlig tränare! Får jag låna din? ;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-19 16:10:45

Re Anna:
Tack för tipset!
Är inte det minsta märkesfixerad.

Nu blev det dyra byxor bara för att jag hade så j**la bråttom.
Kunde ta det lite lugnare ibland :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-19 16:14:18

Re Angel:
Hmm! Undrar jag?
Om han låter sig lånas ut.

Han var i allafall en mycket trevlig person ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela