Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Somnade med Leif GW Persson i mina armar

Publicerad 2005-09-22 17:16:27 i Böcker,

Det handlar naturligtvis om hans senaste bok.
Vad trodde ni?
Började läsa boken "Linda - som i Lindamordet" inatt.
Var helt slut efter att ha plöjt igenom sista sidorna av Patricia Cornwells "Flyg fula fluga". Därför somnade jag med boken i mina armar.
Lite tvära kast mellan dom olika typerna av böcker. Men jag gillar båda sorterna.
Dessutom har jag hittat en person som har pratat med min favorit författare.
Toff studerar på Stockholms universitet.

Läs här vad toff skriver.

haha, de få gånger vi diskuterat vissa grejer (det här är alltså korta diskussioner, jag kan definitivt inte säga att jag KÄNNER honom. Ingen känner leif :P) och pratat om brottsliga tendenser och så, så har han faktiskt varit mycket lugn och eftertänksam. man tror gärna att han är sådär härligt bakfull som han alltid verkar vara i Efterlyst och när jag träffat honom har han haft i stort sett samma kläder som i Efterlyst men varit mer talför och något mer engagerad. och, förmodligen, inte bakis.
^^justja, sist men inte minst - han är en sjukt smart man.

Kom igen toff. Ge oss tjejer lite fler detaljer.
Nej, nu är det bäst jag slutar för annars börjar det här likna stalking.
Bättre att jag läser boken kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela