Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Still in heat

Publicerad 2005-10-01 01:34:53 i Sweets for my sweet,

Lika tråkigt igen.
Förra helgen ville Pyret ha sex. Då var jag trött, irriterad och hade ont i nacken. Men jag hade fixat det ändå. Ligga på rygg kan jag göra även om det är en dålig dag. Det klarar jag av för det mesta.

Dessvärre hade jag precis hunnit ta två sömntabletter när han ringde så det var inte särskilt meningsfullt. Pyret full och jag däckad av sömntabletter. Ingen bra kombination.

Nu är jag i toppform! Pigg, vaken och sugen. Ska inte ta en enda sömntablett i natt.
Men nu passar det inte. Det var då väl själva …
Han behöver ju bara ligga på rygg den här gången. Så fixar jag resten.
Han kan sova om han vill. Jag kan kura ihop mig bredvid. Vi kan sova tillsammans.
Jag är inte så besvärlig. Inga orimliga krav. Vi behöver inte överarbeta det hela.
Jag tror att jag blir galen!

Min hund har faktiskt ett mer spännande sexliv än jag har. Hon nobbar hundpojkar på löpande band.



Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-01 08:08:28

Ja se lagen om alltings jävliga jävlighet .. i nötskal har du den i ditt inlägg.
*kram*

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-01 08:27:05

Seroxat ska bytas ut mot Cymbalta
Sover gör jag på Stilnoct 5 mg. *duns*

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-01 13:11:21

Hoj! Här kommer man in och ska tjyvkika så har du målat om och flyttat omkring "möblerna"! Tur att lyset var tänt annars hade jag kanske stukat ögat! ;-)
Kul med lite nytt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:49:08

Re MyyZz:
Faan vad karlar är krångliga ibland! Härliga men dom krånglar så förbaskat.
Kan dom inte bara vara kåta, glada och tacksamma? :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:51:27

Re Kimmi:
Tack för det!
Jag tar själv Stilnoct, 10 mg. Fint det.
Nu måste jag läsa på om Cymbalta. :)

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-10-01 22:51:42

Men du har iallafall ett sexliv!! :-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:52:55

Re Kimmi:
Ja nu ska det vara färg i massor. Slut med det gråa!
Men jag är inte riktigt klar ännu!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:54:33

Re Humlan:
Ja, ibland. Men oj så jag får jobba. :)
Stackars män. Haha!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-01 23:20:45

Cymbalta verkar vara ganska nya... (Kimmi=försökskanin) inte börjat med dem än, ska trappa ner Seroxaten. 3 igår, 2 idag, 1 imorgon, 1/2 i övermorgon sen 60 mg Cymbalta. Ska bli intressant. Mer än 10% mår illa i början. Borgar kanske för viktnedgång? *svart humor*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 23:27:01

Re Kimmi:
Ja detta illamående. Gud vad jag har varit sjuk av den här typen av mediciner. Tillslut visste jag inte varför jag mådde så dåligt. Var det min sjukdom eller medicinerna. Läkarna hade en åsikt och jag en annan.
Vikten som pendlar upp och ner.
Men man får något nytt att tänka på! :)

Kan tyvärr inte komma in på din sida och lämna kommentarer just nu. Men försöker igen senare.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-02 20:16:53

*muttrar* varför kan inte jag oxo få må illa .. *ler lite snett*

Jag tycker oxo att de ska vara kåta, glada och tacksamma .. så det så .. dumma karlar som inte fattar bättre;-)
Tjing !!

Postat av: suzan

Publicerad 2005-10-05 15:07:01

Hej, jag har provat alla ångest o deppig tabletter som finns och har fått Cymbalta och måste säga att efter ngra veckor mår jag skitbra, var jävligt trött i början men mådde inte alls illa!! men lite lösare i magen *ler* men det e bara o köpa på apoteket nåt mot så ordnade det sig. dessa är faktiskt de bästa hittils, tills bättre kommer..hi. men dom påverkar inte mig i min personlighet och sånt, mår lite bättre o blir inte lika panikångest drabbad så de funkar mot panikångest skitbra!!
Men en biverkning som jag hatar e att Orgasmen uteblir!!fannnnn.. men kanske det bara e i början, för de andra tabletterna så var de ju värre för de tog bort sexlusten helt men inte dessa så gladeligen lika k-t som vanligt! ha det bra o ta hand om er. mvh Suzan

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-05 21:41:00

Re Suzan:
Cymbalta kanske är en bra medicin. Jag är för nyheter på detta område!

Men varför måste alla piller mixtra med orgasmen eller sexlusten?
Att vara kåt och inte få orgasm är ju frustrerande! :)
Numera tror jag ändå att läkarna pratar om dom här biverkningarna. Eller vad säger du?

Men huvudsaken är ändå att du mår bra. För panikångest är inget att längta efter.

Ta hand om dig tjejen!
/D

Postat av: suzan

Publicerad 2005-10-06 12:24:48

hallå..
Nu e jag skitglad!!
Den kom och äntligen..för jag var ju livrädd att jag inte skulle få orgasm, men duktig kille eller ej så nu kan jag med gått samvete varmt rekomendera cymbalta o kanske var det som jag sa bara i början och lite rädsla över att alla andra piller tagit bort den men nu e iallafall jag lycklig. om jag märker ngt så ska jag säga till. mvh suzan

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-06 23:56:26

Re Suzan:
Grattis!
Underbart! Berätta mer. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-04-16 21:13:35

Cymbalta är då ingen bra medicin för mig. Fick hjärtklappning, svettningar, kunde knappt andas och jävligt groggy i huvuddet! Fick åka till akuten för att få hjälp, och gissa vad min läkare berättar? Jo att han var en av de första som satte in Cymbalta i sverige på en kille, och denna killen kunde inte ens gå en vecka på medicinen. Han blev så dålig som mig. Så det är en medicin att vara försiktig med om man är allergisk eller så mot andra mediciner. Det kan gå illa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela