Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Supernanny till hunden del 3

Publicerad 2005-09-28 11:14:20 i Hunden Mumma,

Nu fick jag en supernanny som följer med på träning med hunden ibland.
Eftersom jag känner den mycket duktiga instruktören så blir träningen aningen annorlunda jämfört med hur han tränar andra hundägare på Brukshundklubben.
Instruktören svär lika mycket som jag gör. Där är vi slående lika.
Men när jag hört meningen ”faan vad dum du är” 18 gånger under ett träningspass så blir jag aaaningen less. Trodde nog knappt att det var möjligt att variera dom orden så mycket som han faktiskt gör. För meningen låter olika varje gång.
Inser då att jag tillhör familjen lite för mycket. För inte säger han såna saker på klubben. Nejdå, han är så len på rösten. Skrattar mycket med oss tröga hundägare men inte svär han så mycket. Eller…?

Men nu är jag ju inte så len på rösten själv så jag fräser ifrån och säger att han ska sluta svära. Det självklara svaret från supernanny blir då ”faan vad dum du är”.

Men söt är han.

Förlåt att jag skriver det honey. Men du är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela