Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Färgpalett

Publicerad 2006-04-22 00:14:18 i Dagens,

4507
En palett med mina visitkort. Jag har visst ett kort med ganska trist design också.

Efter ett liv med vita tråkiga visitkort som utväxlades på ett nästan ceremoniellt sätt fick jag nog.
Inga fler vita visitkort med en liten tråkig logga för min del. Nu frossar jag i färger och bilder.
Behöver inte bli smaklöst för det. Tvärtom.

Jag är sugen på att beställa nya visitkort. Finns alltid en ny layout som är värd att prova.
Det finns mängder av företag som tillverkar fina visitkort gratis. Jag betalade för frakten första gången. En låg summa trots att korten skickades från USA.
Nu finns det en filial i Europa som trycker visitkort och andra trycksaker.
Och jag passar på att beställa när dom har erbjudanden med gratis frakt. Gratis smakar bra ibland!
Jag beställde mina här.

Kommentarer

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-04-22 10:34:08

Har beställt visitkort, magneter och vykort på samma ställe för nästan ingenting. Fina grejor och jag gillar detta med att ha egna vykort.

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-04-22 11:29:06

Där har även jag beställt visitkort ifrån, kostar ju nästan ingenting! Snygga visitkort du har förresten :)

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-04-22 13:26:53

Nu har jag lagt adressen till mina favoriter. Såg att man kunde skicka e-kort.
Visitkort har jag aldrig haft några och kommer nog inte att behöva heller.
Dina var fina.

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-04-23 20:51:02

Men va tyst du är.. Allt Ok?? *kram*

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-04-24 00:20:23

Nina på Johangården: Visst har dom fina saker!

Exotica: Jag gillar färger nu!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-04-24 00:22:29

Det är praktiskt ibland. Även om jag inte behöver visitkort för jobbets skull.
Man kan lämna kortet till favoritgubbarna på bilverkstaden. :)

Postat av: Darkangel svarar Bambi

Publicerad 2006-04-24 00:24:19

Allt är bra! Jag trivs just nu. :)
Jag yrar omkring hemma bara.
Och försöker blogga på två ställen.

Postat av: SoP

Publicerad 2006-04-24 23:48:40

Jag köper också etiketter o visitkort där- fick idag med min nya adress på. Visitkort tar jag på nästa erbjudande!Jag tror jag klickade på en länk på tradera o hamnade där-ovanligt för jag Brukar inte klicka på reklambanners o sånt där blinkjox i kanterna.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-04-25 01:50:14

Jag har några olika texter på visitkorten.
Ett med bara mobiltelefonnummer. Ett annat med allt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela