Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Harmoniska industrier

Publicerad 2006-04-23 23:27:17 i Lite av varje,

Jag vet inte vad jag gjort för konstiga saker med min blogg.
Men när jag försöker svara på kommentarer om bilden på Ortvikens pappersbruk ser stilmallen helt sjuk ut. Jag vill inte reda ut det ikväll.

Men jag älskar faktiskt bilder på industrier. En yrkesskada, kanske?
Är det överhuvudtaget någon som förstått vad jag jobbade med förut? Äh, vem bryr sig.
Men ni får gärna gissa.
Är jag på bra humör så kanske jag outar mig själv så mycket att jag svarar.

Dom som vet vad jag jobbade med får inte gissa.
Det är fusk och kommer att bestraffas med livstids avstängning från min blogg. Och möjligen offentligt spöstraff. Nu skämtar jag förstås. Jag är en mycket fridfull person.
En av mina chefer tyckte att jag var harmonisk. Eller minns jag fel nu…?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela