Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hundkoll

Publicerad 2006-04-19 18:57:25 i TV och DVD,

I kväll ska jag titta på Hundkoll i SVT1 kl 20.00.
För att se om programmet är så hemskt som det beskrivit i massmedia.
Är instruktören en djurplågare av stora mått?
Jag hade aningen svårt att höra vad han sade i förra programmet. Dialekten var lite otydlig ibland.
Men jag gissade vad han skulle säga så det mesta blev nog rätt. Känner igen fraserna från de vanliga hundkurserna.

Vad Mumma tycker vet jag inte.
Hon har inga problem med att hålla koll på sin matte. 


Andra bloggar om: hund, tv

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2006-04-19 19:41:51

Text TV rekommenderas. Det satte jag på förra programmet annars hade jag inte fattat ett ord. Ska åxå kolla snart.
Fick förresten en näsvis kommentar angående hur jag uppfostrade min hund i en djuraffär idag av hon som ägde affären. Hon hade träffat mig och Elvis 5 minuter men tyckte att hon borde yttra sig tydligen. Gissa om jag kommer gå dit igen...

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-04-19 20:46:54

Jag skippar programmet ikväll...tyckte mest dom hattade hit och dit i förra programmet. Blir lite nervös av sånt.

Postat av: Darkangel svarar Nina

Publicerad 2006-04-19 22:51:10

Bit tanten!

Och pussa Elvis! :)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-04-19 22:52:20

Jag blev nervös på ryckandet i kopplen.
Sluta
Nu
Tack

Postat av: US Players

Publicerad 2006-10-08 20:01:39

Hundkoll är säkert bra för vissa..! Dock har alla hundar en egen personlighet..!

Postat av: Darkangel svarar US Players

Publicerad 2006-10-09 02:18:20

Jag fick krypningar av obehag av Hundkoll. Men en del saker var säkert bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela