Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Prestanda och statistik

Publicerad 2006-04-05 13:14:23 i Dagens,

Så här skriver Blogg.se om statistiken:
”Vi överväger att ta bort den externa statistiken på bloggen för att bibehålla goda prestanda, framför allt vid kommentarsgivning.” Jaha!

Igår hade vi statistik på våra sidor. Men den hade nollställts. Det var inte särskilt kul. Kändes som att börja om från början efter nära ett års skrivande. Fan!

Idag har vi ingen statistik alls. Utom stapeldiagrammet som finns tillgängligt endast för mig. Fan igen!

Hur det slutar vet inte jag.
Jag vet inte om dom har tagit bort statistiken för gott eller om dom jobbar med saken.

Jag har funderat på att börja skriva någon annanstans. Då kommer statistiken definitivt att nollställas.
Då har jag gjort ett val.
Nu gör Blogg.se valet åt mig. Fan fan fan!

Min läkare har ett utryck hon ofta använder.
”Jag är inte imponerad”, brukar hon säga till patienterna. Hon är lite rå. Men bra.
Nu använder jag hennes uttryck och säger samma sak om Blogg.se.

Jag är inte imponerad!

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-04-05 13:25:55

Byt lya genast! Du kan flytta in hos mig på blogger.com
Sen skaffar du en egen statistikgrunka som ingen kan pilla på!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-04-05 14:11:53

Jag kommer att byta tillbaka till den gamla. När det har blivit fullt på den här.

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-04-05 14:29:27

Instämmar med det du säger. Hur kul är det att tappa alla siffror efter så länge? *morr och fräs*

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-04-05 14:37:19

Glöm eländet!
Tänk på att du börjar på en ny kula:-) Det gjorde jag när jag flyttade till blogger.

Annars var läkaren bra.

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-04-05 17:28:11

Jag blev också sur över att börja från början med statistiken. Det är orättvist att det ska vara så och idag så hittar jag ingen statistik.

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-04-05 20:38:35

Jag vill ha en egen statistikgrunka! :)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-04-05 20:40:38

Har viss förståelse för det!
Jag kan förresten inte kommentera på din blogg. :(
Ska testa senare igen.

Postat av: Darkangel svarar Exotica

Publicerad 2006-04-05 20:41:42

jag morrar också!

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-04-05 20:43:21

Glömma eländet?!
Va?
Du skämtar. :)
Jag ska sura nu!
Ett tag...
Sen ska jag...
Ah...

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-04-05 20:47:46

Nej, nu är statistiken borta igen.
F*n!

Och det snöar också. Kan det bli värre? ;)
Jo, förresten. Jag har ont i ryggen. Mycket ont i ryggen.

Postat av: Excessa

Publicerad 2006-04-05 21:23:12

Va va va.. kan man inte se statistiska besökare.. hmm.. måste ha missat nåt jag.. :p
Men jag lovar att jaget tittar förbi minst 1 gång/dag o kollar läget med Mumma =o)

Postat av: Darkangel svarar Excessa

Publicerad 2006-04-05 21:30:03

Nu får du en ny bild på Mummas nya kompis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela