Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Slumpen på Nyligen

Publicerad 2006-04-21 05:59:26 i Dagens,

Hoppas att ni testar Slumpen på Nyligen.  Ännu en nyhet.
Ett bra sätt att hitta nya bloggar om man är lite lat. :)
Och jag håller med Mocca.
Visst pingar ni väl på Nyligen?
Det är ett suveränt sätt at hålla koll på många favoriter i bloggosfären.
Att göra en lista med alla favoritbloggare underlättar mycket för mig åtminstone.
Att direkt se när någon av favoriterna har skrivit ett nytt inlägg gör mitt bloggliv lättare.
Och dessutom hittar man många nya bra bloggar varje dag.

Så pinga nu!


Kommentarer

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-04-21 10:49:42

Självklart ska man pinga, jag är en pingoman!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-04-21 11:22:15

Nu jäklar ska jag göra ett nytt försök med Nybloggat.
btw: när bytte du texten i vänstra hörnet?
Du kan inte släppa Leif GW helt va? ;) Förövrigt var den boken mkt bra *L*

Postat av: Max Power

Publicerad 2006-04-22 20:11:17

Hmm.. Nyligen säger du.. Kanske det.. Men nu finns ju nybloggat.se också..

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-04-23 08:28:54

JAAAAAAAAAAAA jag gör det:-) *skrattar*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela