Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Uddiyana Bandha

Publicerad 2006-04-14 12:03:29 i Träning,

4202
Idag är det stenhård träning som gäller för min del.

Jag har tränat på yoga hela veckan och är otroligt smidig nu. Tränat och tränat, förresten. Nja, jag har bara tittat på Nyhetsmorgon efter tio i tv4 där Josephine Selander har visat dynamisk yoga.
Inte riktigt samma sak men jag är inte så petig.
Nu vet jag att maglåset heter Uddiyana Bandha. Vad ska jag använda den kunskapen till?
Har jag något maglås?
Rörelserna var vackra att titta på men jag struntar nog i yogan ett tag till.

Är det inte dags för fika nu?
Sen ska jag träna.
Åtminstone läsa tidningar om träning. Det är långfredag.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-04-14 17:45:32

Det är alltid dags för kaffe

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-04-14 20:36:46

Det var skönt med ett avbrott i träningen. :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-04-15 00:47:51

Svarar här uppe istället för att lalla ända tillbaka--;-) Är jättenyfiken på Firefly-jag har hela Buffy o Angel- ser Buffy på repriserna igen o är på mitten av säsong fem på Angel nu-somnade till avsnitt 11 i natt så jag får ta det igen- Spike säger en grej jag gillar där- Angel säger nå i stil med She was an innocent victim-Spike svarar We once were innocent victims too --

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-04-15 00:48:03

Glad Påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela