Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ännu mer träning

Publicerad 2006-08-10 22:16:51 i Dagens,

Jag älskar efterrätter. Mer än huvudrätten faktiskt.
Förra sommaren hade dom en blåbärsparfait värd att dö för. I år tog dom bort den från menyn. Vilket tilltag. I stället bjöd dom på grekisk yoghurt med honung och krossade valnötter. Som ersättning för blåbärsparfait. Fy skäms! Det var inte gott.

Jag åt kladdkaka idag. Ett säkert kort. Men kladdkaka finns ju överallt.

Jag skulle ju skriva om träning. Inte om mat.

  

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-08-10 23:05:19

Tränar armmusklerna ? ... genom att äta :-)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-08-10 23:07:30

Föresten ... så tycker jag att din form av träning låter fantastisk... frågan är bara ... näe struntar i det jag;-)

Tjing

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-08-10 23:11:09

Mina armar är fantastiska!
Dom klarar att lyfta en sked med kladdkaka hur lätt som helst.
Det där som dallrar struntar jag i. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela