Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Choklad och passion

Publicerad 2006-08-15 22:46:05 i Dagens,

6008

Nu ska jag snart dricka te, röd passion, och äta en bit chokladkaka. Röd passion är ett gott rött te. Lite kryddig smak.

Min sommargranne testar nya recept och jag tvingar motvilligt i mig en bit så här på kvällen. Jag offrar mig. Oj, nu ljuger jag igen.

Uppriktigt sagt så har jag redan ätit en bit av denna gudomligt goda kaka. Det blev min frukost idag. Inte hälsosamt men så blir det när man inte somnar förrän kl 6 på morgonen. Jag vaknar när dom andra vill ha fika.

Snart kommer sommargrannen att åka hem till den gudsförgätna håla hon bor i.
Förlåt sommargrannen. Men varför ska hon bo så långt bort?
Jaja, fram till dess mumsar vi på hennes goda fikabröd och på torsdag har hon hotat med att laga mat.   


Kommentarer

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-08-15 23:25:31

Om du absolut inte vill äta den där biten så ställer jag mer än gärna upp! :)

Postat av: Darkangel svarar Exotica

Publicerad 2006-08-15 23:27:59

Jag har mer. Ska försöka maila en bit till dig. :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-08-16 00:00:04

Tänkte just säga det jag ... motvilligt?? ;-)

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-08-16 09:34:56

Du har GRÖNA ANNA! Nu blev jag sugen på en sådan..

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-08-16 20:04:31

Men sicken granne...hotor hon dig. Det är faktiskt olagligt :O)
Du tror inte du kan be henne på ett litet recept på chokladkakan...för den ser verkligen smarrig ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela