Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ful träning

Publicerad 2006-08-10 22:50:04 i Träning,


Okej, den är otroligt ful.
Vi gick 5.6 kilometer idag. Förutom dom korta promenaderna. Min stegräknare påstår det.
Det var väl okej en varm dag.
Jag orkar inte ladda om efter våra långa promenader och åka till gymmet på eftermiddagen eller kvällen. Det är vettigare med vanliga promenader.
Stavgång är okej också.

Jag skäms inte ett dugg för att gå stavgång så det ska jag fortsätta med.
Nu går jag i skogen så det är inte så många som ser mig.
Därför kan jag gå med stavar och ha magväska utan att känna mig som en idiot. Idiot ser man väl snarare ut som när fickorna är nertyngda av nycklar, mobil, kamera, hundgodis m.m.
Vätskebältet är lite jobbigt att ha. Först vätskebälte och sen magväska utanpå det.
Medger att det ser konstigt ut. Men hunden måste få vatten.
Hon skäms inte för mig. Hundar fjantar sig inte.

vätskaEller skäms Mumma lite?

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-08-11 19:40:36

Magväska är väl bra. Lossa lite på bältet så blir den lite sexigare på höften :O)
Inte skäms Mumma inte...hon ser upp till sin matte som är lika smart som Adina´s matte

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-08-11 22:44:25

Bra tips!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela