Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Inspirerad

Publicerad 2006-08-14 03:13:06 i Dagens,

Måndagens uppgift är att koppla ihop grannens gamla dator med skärm och tangentbord igen.

Jag skrev ett mycket inspirerat inlägg om hur jag förlorade oskulden en gång i tiden. Eftersom jag inte kunde ansluta till internet publicerade jag aldrig det inspirerade inlägget. Och sen glömde jag att radera texten från grannens dator. Just nu känns det som om jag inte vill att just grannen ska läsa min lilla text om den förlorade oskulden.

Att jag skriver om saker som hänt för länge sedan beror bara på att jag varje söndag brukar se personen som var inblandad i historien. Vi har samma söndagsvanor. Ses på samma restaurang varje söndag under hela sommaren. Men jag får inga våta drömmar av att se honom.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-14 03:52:37

haha.. man får sällan det av gamla lovers-- kanske får grannen det nu ? ;-)

Postat av: Li

Publicerad 2006-08-14 14:33:42

Jag ser han som var inblandad i historien om min oskuld varje dag. Vi bor i samma lägenhet ;)
Fan, om det gjorde så ont att förlora oskulden, hur ont kommer det inte att göra när man föder barn?

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-08-14 17:42:52

Han ser ju så gammal ut. :)
Även om jag åldrats lika mycket. Ojoj!
Men jag är många år yngre. Haha!

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-08-14 17:43:56

Långt förhållande! :)
Finns väl epiduralbedövning?!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-08-14 21:04:57

Har du frågat om han kommer ihåg det?

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-08-14 22:07:21

Känner mig lite generad när jag träffar honom. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela