Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Punxutawney

Publicerad 2006-08-14 03:06:56 i Dagens,

måndag

Usch, nu är det måndag.
Inte för att det spelar någon större roll för mig. Ska inte kliva upp i ottan för att jobba.
Jag har klart svårt att skilja på dagarna nuförtiden. Spelar ingen större roll om det är måndag eller lördag. Jag måste ofta fundera på vad jag såg på tv kvällen innan för att veta vilken dag det är.
Men jag gillar inte måndagar ändå.
När jag jobbade gillade jag måndagar. Det här är inte logiskt. Jag är inte logisk.
Borde lägga mig i sängen och drömma våta drömmar.
Eller nåt sånt. Inte för att jag vet om man blir mer logisk av det men det är värt att försöka.


Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-14 03:48:28

haha-- sån är jag med.. o jag tyckte också om måndagen- däremot tisdagar var så överflödiga--en dag inspetad för att man skulle jobba mer-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela