Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sparsam

Publicerad 2006-08-15 13:37:46 i Dagens,

Det finns inget speciellt som jag vill köpa just nu.
Passar bara bra att gå runt lite i stan en blåsig, mulen tråkdag.
Mumma är grannens favorithund så hon kan säkert titta lite med sin bedjande blick och lura åt sig lite hundgodis på Arken.

Jag får åka i en ny fräsch hyrbil. Det tackar jag inte nej till.

Det är något jag vill ha.

En ny bil. Ska bara spara pengar i några hundra år så har jag säkert råd att köpa volvoSUVen som jag suktar efter.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-08-15 17:31:07

Då är den nog bättre begagnad :O)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-08-15 23:31:35

Då behöver jag bara spara i femtio år. :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-16 01:01:15

jag skulle vilja ha en Hummel- fast jag borde nog ta körkort- o vara jätterik med tanke på bensinförbrukningen- men fy så Kaxig jag skulle känna mig i en sån "bil"- :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela