Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dårar i skogen

Publicerad 2006-12-28 01:59:37 i Dagens,

Jag var förresten nära att bli påkörd av en bil idag igår.
När jag, grannen och hunden gick en kort promenad på en skogsbilväg.

Folk är inte kloka.


Grannen kollade bilens registreringsnummer via bilregistret.
Det brukar vi göra ganska ofta. Bara för att det är kul.
Idag var det inte kul.

Men det är bra att komma ihåg registreringsnummer på bilen och namn på bilägaren ifall dåren kommer i närheten av mig en gång till.


Själv ville jag sparka på bilen. En stor fet buckla borde den där idioten få på sin bil. Minst.

Men jag hade inte mina kängor på mig. Och jag är en ganska fridfull person.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-12-28 12:47:36

*gnider mina händer*..jag bara älskar sånt där..ha ha -kan du inte vänta så får jag vara med?..Hi hi..tror jag har några rejäla kängor i garderoben...

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-12-28 23:19:41

Klart du får vara med!
Ju fler desto roligare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela