Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dröm med McDreamy

Publicerad 2006-12-05 19:26:56 i TV och DVD,

Jag är slut efter fönsterbytardagarna. Tänk att det är så jobbigt att titta på när andra arbetar.
Jag fick gå upp till grannen och vila på förmiddagen. Han är på tjänsteresa så jag lånade hans tv-soffa och sov några timmar.
Där var det friden boning. Lugnt och tyst. Vilken lyx!

Men snart är det tv-kväll igen. Yes!

Jag börjar med Bones.

Ugly Betty verkar vara en söt serie men jag har missat nästan alla avsnitt. Får kolla boxen när den kommer.


Sen är det dags för Grey´s anatomy. Jag missar inte McDreamy & co.

Kommentarer

Postat av: Hannele

Publicerad 2006-12-05 22:34:11

Det är jobbigt att titta på när andra arbetar, man får hitta på egna projekt, som ändå går att utföra.

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2006-12-05 22:38:29

Mitt projekt var att ligga på soffan. :)
Okej, jag städade sen!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-12-05 22:59:56

Jag har fortfarande Bones o Grey´s att se nu- spelat in, såg House- han blir bara sexigare. Timell är inte så sexig men jag gillar Äntligen hemma ändå.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-12-05 23:17:19

House är sexig! Håller med!
Ska jag gosa med i natt! :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-12-06 00:06:06

Lyxlirare--;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela