Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bli lycklig av tvärsfriktioner!

Publicerad 2006-02-17 22:53:14 i Dagens,

Dagen började lite trögt men nu är jag på bra humör.

Jag har jublat åt ishockeyn. Dam Kronorna spelar om guld på måndag. Yes!
Jag har roats av Let’s dance.
Jag gnällde på Arjas Sex and the Cityparodi men so what? Det är bara tv. Och dansa kan både Arja och alla andra deltagare. Peppe försökte med mental träning och klarade att hålla takten.
Jag är glad att jag inte dansar i tv för då skulle nog inte ens gurun inom mental träning, Lars-Eric Uneståhl, räcka till.

Foppa har fått tvärsfriktioner av sin sjukgymnast och är spelklar. Yes igen!
Tvärsfriktioner vet jag mycket om. Tro mig, men kan bli riktigt lycklig av det!
Och nej, det är inget ekivokt.
Jag vet nog att jag har lite underliga kunskaper. Haha!
Men min sjukgymnast gillade också tvärsfriktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela